Szczegóły diety

Dieta niskowęglowodanowa

Dieta niskowęglowodanowa to jeden z rodzajów diet niskowęglowodanowych. Jej podstawą są produkty bogate w tłuszcze, które mogą zaspokajać nawet 80% całkowitego dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Białko w diecie keto stanowi maksymalnie 20% kaloryczności, natomiast węglowodany powinny zostać ograniczone do minimum – zaleca się, by w ciągu dnia nie spożywać ich więcej niż 40 gramów. Wszystko po to, żeby nasz organizm wszedł w ketozę, czyli w stan, w którym źródłem energii dla niego nie będą cukry (glukoza), lecz tłuszcz zgromadzony w tkankach.

WYBIERZ ZESTAW

Przykładowe menu

  • Śniadanie Fritata ze szpinakiem na mące owsianej 280 kcal
  • Drugie śniadanie Sałatka z czerwonej fasoli, brokułu i pestek dyni 290 kcal
  • Obiad Kurczak w ziołach prowansalskich z ryżem i brzoskwiniami 570 kcal
  • Podwieczorek Smoothie bananowo-ananasowe 155 kcal
  • Kolacja Szybka zupa ratatouille 97 kcal
Głodny nowości?
Zapisz się do naszego newslettera o nowych dietach i promocjach.