smakowicie i zdrowo

dieta niski indeks glikemiczny

Dla kogo jest stworzona ta dieta?
Dieta z niskim indeksem glikemicznym przeznaczona jest dla osób ze stwierdzoną insulinoopornością lub cukrzycą typu 2 ale też dla osób zmagających się z cukrzycą typu 1, która wymaga leczenia farmakologicznego. Dieta z niskim IG polecana jest również dla osób, które zauważyły u siebie niepokojące objawy związane z nieprawidłowym poziomem cukru we krwi.

Rozkład makroskładników w diecie:

Dieta składa się z 5 prawidłowo skomponowanych posiłków. Zaproponowaliśmy kilka wariantów kalorycznych: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal, 3500 kcal, 4000 kcal.

Chcesz żeby Twoja dieta była prawidłowo zbilansowana? Nie wiesz jak to zrobić? Skontaktuj się z Naszym dietetykiem – pomoże Ci ustalić zapotrzebowanie kaloryczne uwzględniając wszystkie czynniki.

Energia pod kontroląDlaczego niski indeks glikemiczny jest tak ważny?

Czym jest indeks glikemiczny i dlaczego jest kluczem do kontrolowania naszej energii oraz apetytu?

 

Po zjedzeniu każdego posiłku, nasze ciało musi je przetworzyć na energię. To tak naprawdę biochemiczny cud i sam proces jest absolutnie zachwycający. Napisano o tym wiele książek, które czyta się jednym tchem – jak dobrą powieść.
Nie trzeba jednak wdawać się w takie szczegóły, więc wystarczy zrozumieć podstawowy mechanizm: Wszystko co jemy, wywołuje w naszym organizmie odpowiedź i podnosi poziom cukru we krwi w określony sposób.

W diecie o niskim indeksie glikemicznym naszym celem jest zadbać o to, żeby poziom wahań cukru był jak najmniejszy. Dzięki temu, energia z pożywienia jest uwalniana stopniowo i w bardzo kontrolowany sposób.
Po zjedzeniu posiłku o wysokim ładunku glikemicznym, osoby z gorszą tolerancją potrafią czuć się śpiące i za chwilę robią się głodne.

To sprzyja podjadaniu oraz mniejszej aktywności fizycznej – największych wrogach odchudzania.
U osób zmagających się z cukrzycą typu 2, dieta z niskim indeksem glikemicznym jest koniecznością – inaczej choroba będzie wyniszczać nasz organizm w nieodwracalny sposób, a dawki przyjmowanej zewnętrznie insuliny będą musiały być dużo większe niż konieczne.

Kiedy dieta z niskim indeksem glikemicznym jest dla Ciebieidealnym wyborem?

Jeżeli po zjedzeniu posiłku bogatego w węglowodany proste (białe pieczywo, makaron, ciastka) czujesz ciężkość, ospałość i niedługo później rozglądasz się za jedzeniem – jest spora szansa, że masz małą tolerancję na wydzielaną przez Twój organizm insulinę. Nazywa się to insulinoopornością.

To potrafi być bardzo uciążliwe w codziennym życiu, jeżeli Twoja praca wymaga koncentracji oraz chcesz zachować wysoką produktywność.

Na szczęścia można nad tym pracować – właśnie wdrażając dietę z niskim indeksem glikemicznym oraz dodatkowo zwiększając ilość codziennego ruchu.

Smak jak w bardzo dobrej restauracji?Zero kompromisów.

Nasze posiłki są przygotowywane z pasją i dbałością, tak jak w najlepszych restauracjach. Szef Kuchni Bon-Appetit wykorzystuje wyłącznie składniki o niskim indeksie glikemicznym, które są zarówno smaczne, jak i korzystne dla Twojego zdrowia. Każde danie jest dowodem na to, że zdrowe jedzenie może być również wyrafinowane i pełne smaku. Nie uznajemy kompromisów.

Pełna kontrola i opieka dietetyka

Rozumiemy, że każdy ma inne upodobania i potrzeby oraz, że każdy z nas jest inny. Dlatego nasza dieta o niskim indeksie glikemicznym zawsze jest w parze z opieką naszego dietetyka.

Stabilność i Energia przez Cały Dzień

Każdy posiłek z naszej diety jest zbilansowany tak, aby zapewnić Ci stabilny poziom cukru we krwi oraz dostarczyć energii na cały dzień. Nareszcie zapomnisz o nagłych spadkach energii i wilczym głodzie między posiłkami. Z naszą dietą poczujesz sytość, niczym niezakłóconą a jednocześnie będziesz wspierać swoje zdrowie na każdym kroku.

Niski indeks glikemiczny nie jest dla nas wymówką. Smak ponad wszystko

Wiele cateringów przygotowuje posiłki z niskim indeksem glikemicznym, które są jałowe, suche i ciężko jest je jeść dłużej niż 3 dni. U nas nie ma kompromisów i nasz Szef Kuchni ma zawsze do dyspozycji świeże, pełne smaku składniki. To w zupełności wystarczające.

Opinie o diecie z niskim indeksem glikemicznym

Posiłki bardzo smaczne i zawsze świeże. Wszystko na najwyższym poziomie. Kolejne zamówienie już złożone. Dziękuję
Agata
Polecam catering Bon Appetit . Posiłki smaczne, różnorodne jakość skalników bez zarzutów. Dieta idealna dla osób z insulinoopornością.
Sabina
Dieta jest super. Przez 3 tygodnie waga spadła mi o6 kilogramów. Nic nie trzeba zmieniać. Tak trzymać
Agnieszka

To zmiana, na którą zasługujesz!

Jeśli szukasz sposobu na poprawę swojego samopoczucia, zdrowia i chcesz cieszyć się smakiem prawdziwego, zdrowego jedzenia, to dietę o niskim indeksie glikemicznym z przyjemnością przygotowujemy również dla Ciebie.

Dołącz do naszych zadowolonych Klientów, którzy już odkryli, jak dużą różnicę może zrobić prawidłowo zbilansowana dieta. Kliknij poniżej i zacznij dołącz do nas.

Dołącz Teraz!

przed
po

„Smaczne, świeże jedzenie z dużą różnorodnością. Gorąco polecam wszystkim. Dieta o niskim IG była kluczem do poprawy mojego zdrowia i zachęcam każdego, kto ma insulinooporność lub cukrzycę, aby spróbował. Dieta bez poczucia się jak na diecie. 10/10.”
Claire Macniven

Clarie przeszła niesamowitą metamorfozę. Stosowała dietę z niskim indeksem glikemicznym 1500 kcal przez 6 miesięcy i schudła prawie 20 kg. Niestety od 15 roku życia borykała się z wieloma schorzeniami tj. policystyczny zespół jajników, czy cukrzyca typu II. Dzięki ogromnemu samozaparciu i dobrze zbilansowanej diecie, doszło do bardzo dużej poprawy stanu zdrowia o czym świadczą wyniki badań krwi (spadek hemoglobiny glikowanej z poziomu 19,5% na 6,2%, spadek cukru na czczo z 360mg/dl na 140mg/dl).